Saturday, March 2, 2013

2013 bugimak

Hello buddies? Peminat sekalian? Pengguna? Pennongeng aksi bahaya? Lama sial tak update bende ni. Aku pun baru igt yg aku ada blog. Warne hitam merah pulak tu. Lagi la mengeletit jari ni. Hahaha. K tak lawak pon saje tulis haha. Well i'm good as well. Cuma kaki aku terseliuh dan tunggu masa untuk baik shj. Eh eh jangan risau apa ke okay. I okay je ni. Tak payah sesusah nk belikan cokelat ke ubat. Haha baldi baldi kaki aku terseliuh malam khamis lepas. Well you all no need to know camne boleh jadi ni kan? Bangang sungguh jalan cerita. Aku tau kelakar sbb aku dah cerita kt member aku. And diorang gelak. Apa celaka. hahaha. Aku baru je balik dari sekolah rendah aku. Sebab ada buat carnival. Tak best pun. Dengan kaki sakit pergi masuk rumah hantu. And aku nmpk je hantu "eh dik dik, kaki akak sakit ni. Jangan tolak2 k" yang si hantu pula "eh weh akk ni kaki sakit. Bagi laluan" hantu kt malahsia ni sememangnya berbudi bahasa sungguh. Anak jati malaysia. Sayang antu! *buat jari bentuk love cm justin bieber* gila panjang hahaha. Then aku masuk sekolah buat muka kerek bagai sbeli air.. Cikgu dah pandang2 aku. Aku lupa nama cikgu tu. Hahahahaha. Then aku lalu dpn gerai cikgu aishah, die usha je aku. Aku teruskan dgn muk kerek. Dn terus berlalu. And tibatiba si dayah nk beki mknn kt situ. Aku pun beli air utk kali ke-2. Pastu cikgu tu ckp "eh myra awak nyanyi la lagu untuk cikgu" "eh cikgu kenal saya?" "kenal la. Anak murid aku. Awak yang nakal tu kan?" "HAHAHAHAHA! Mane ade aih!" "awak pe khabar?" "baik khabar je la" aku pun pergi ke gerai cikgu aoshh, "cikgu aishah, ingat sy lagi tak?" "emmmmm" "dah lupe lettew. K k camni cikgu en" "myra kan?" "ehhhhh ingat! Terharu gila" *cikgu hulur tangan ala2 princess. Hahaha comel je.. Thats all dah la nak makan kbai *cerita tergantung