Saturday, June 29, 2013

post post

hey people, i thought i dint remember my password wahahaha. aku ingat la. lewls betul. well guys, aku dah habis PMR. SPM comming soon. very very very soon~ dah aku malas nak melawak, loya buruk sekarang ni. entah la, aku dah berubah. aku yg nak berubah. tapi bila aku dengan member aku, aku jadi diri aku sendiri ah :3 nak kata auta enta la. weh weh weh, 2013 ni tahun paling tak best bagi aku :( pushet, munirah, shakila semua pindah sekolah. punya bodo pushet tu, die suruh aku tukaa umah sukan, masuk hijau, pastu die tuka sekolah. punya pundek -.- tapi die pindah sbb mak suruh. haish, mak dia hati kebal. pujuk2 pun still nk tuka pushet. tapi kalau ikutkan, klau pushet ade dalam class, confirm exam aku tak sebagus macam sekarang bhahahaha. punca die pushet hahhahaha. aku nak salahkan orang pandai :P sejuk shial bilik pakcik aku ni -,- pape je. k sambung, kat mane tadi? haaaa, da da ingat da. lupa la. cite lain la pulak. asal blog je kutuk pushet hahaha pushet i hate u. mumumumu aku ada obsesi, OBSES okay bukan OBESITI. obsesi dengan hayley williams. for this year, aku melekat dengan hayley. 2012 dengan jue aziz. nak tau? selalu jue aziz keluar dengan baby je selalu. tu anak angkat dia, nama darwish. comel. dengan muncung dia. bila aku on twitter, search jue aziz, banyak org tuit, jue aziz dah ngandung ke apa ke. tu anak angkat dia okay. takde ngandung2 -.- oh wait, hari ni 29 jun 2013, ok aku gerak kl td. kejap je, pastu, aku nk balik, nmpk la abe2 klate ni dalam LRT. ala aku sempoi je naik LRT, takde superbike :P pastu nk sampai sg. besi ade abg tu, suit2 aku. aku pandang, then diorg lambai2. semua comey2 abe tu hahahaha. time tu mak aku gelak2 je la tgk aku. aku forever poyo2 cun dalam lrt tu bhahahaha!! whatever,.. tu je nak bagitahu wei, comel gila hayley williams ni. *time aku tgh type ni, aku dengar lagu still into you. lagu baru dia.. hahaha lantak la blog aku. suka aty nak buat apa. lama betul aku single :/ tkde jodoh aku ni agaknya. hahaha stupid me, baru 16 nak jodoh2. nak tahu? abah aku cite, dulu nenek aku kahwin masa umur... jap darjah 3. 9 tahun la kan? haaaa, masa umur 9 dah kahwin.. kahwin sebulan je, pastu cerai. -,- korang, korang, korang faham tak? sebulan pastu cerai. aku punya tanya "kenapa cerai bah?" "sebab nenek kau suka main TENG-TENG" and i was like WHATT THEE FISHHHHH?? hahahahaha.. aku speechless *betui ka eja tu? donno. hentam* aku tanya serius ka? abah kata ye. then nenek aku tu kahwin lg masa umur 12 kot? not sure.. dapat anak satu team bola bro.. ramai gile famili ayah aku.. paksu pak ngah. pak ndak. pak segala pak laa ada.. dasyat jalan cite en ? hahhahahahaha. bodoh je la aku nak beli moto ninja doe. er6f lama. hmmm, kalau aku kaya la nak belikan? pfft.. nak jumpa ilya *tetibe je kan?* haha semoga impian dan angan2 aku ini menjadi kenyataan sebelum aku pergi~ pergi sweden