Saturday, June 16, 2012

jangan baca, nanti menyesal



assalamualaikum guys? ok dekya aku ingat bagi salam. haha. takde pape nak story. korang nampak atas tu? depan tu pushet, belakang dia aku, belakang aku tu dekya, kami sahabat. jap, nama pushet di kecualikan. bodoh ada nyamuk nak hisap darah aku. hahak. aku tampar, typo jadi macam ni ha ajhgdbkquydba. k aku tipu haha. nak tau weh? pushet baru buat belock. bodoh sial belock dia semua tiru aku =_= motif kau weh. hahahaha. takde la. gurau. gurau yang nama kau dikecualikan. yang pasal belock tu aku serious. menyampah weh. hahaha.

okey first aku nak cakap kat dekya, haha, thanks tau? muah. aku sumpah sayang kau. aku sayang SEMUA KAWAN aku. okey? hihihi. you make me smile dekya. tapi takde nak smile sangat la kan? kau tengah sedih, aku nak smile2, kang kaki makan dia. hahaha. tapi seriously THANKS! aku appriecitae k macam mana la nak eja =_= dalam malay hargai. hahaha. buat2 tak nampak je la ayat tu okay.

second no story, aku nak beli blackberry! takde la aku tipu. aku baru beli fon :| nanti mama kita marah.. oh!! cakap mama ni, baru aku teringat, kau tau, tadi maghrib aku masak la popia, akak aku dah panas kan minyak time tu then dia cakap "wei sha kau amik popia dlm frozen *ah lantak la aku nak eja camne kau diam* kau tuang semua.. ah malas nak cerita.. hahahahaha!

aku baru habis cuti, ehem, yang atas tu aku tulis time cuti hari, sekarang dah habis cuti. sekolah time. harh sedey. nak tau? tiap kali aku nak type nak update, pasti ade halangan, rintangan, penangan, penyepak. menyampah aku, kang  perenggan kejap lagi confirm lagi minggu depan update. haha. seriously.

nak  tau tak? ok takde pulak orang nak kacau, hahaha. poh keh mak. kenal ah takpe la. biar lah rahsia. aku tak mao cerita. aku takde story. sebenarnya lupa nak cerita apa. kejap. aku dah ingat. ahhhh lupa balik. bai. sebenarnya kalau bahan pushet dalam blog aku best.tau tak? exam aku yahooooooo!! takde ape yang berlaku. tapi pushet macam bangang tiru semua yang aku tulis, idea aku, type. Oh My Gosh, before this she can make stupid ayat. then when update, very copy me. i feel like want to cepok cepok her eh him. ergh. aku nak beli phone baru. tu sudah tentu. samsung ni tak guna. nyesal beli man!

dekya lagi nak beli cam aku =.= orang nak tukar phone. hurgh. beli bold lah dekya. pujuk makcik same mak muh. okey? hihi. oh dekya baru buat blog, aku lupa link dia apa. sebab aku dah berbulan tak tengok blog ni berhabuk! *pehh pehh , tiup habuk* hahahaha..

nak tau, hari tu birthday ilya, aku tak jumpa dia (: babi kau tak kenal pun, lantak lah nak cerita apa. aku punya suka. pastu aku ingat nak beli birthday hadiah.. diamm. takde masa nak jumpa dia. dia pun tak hingin jumpa aku . but one day kita akan jumpa. bye blog tu je