Saturday, July 7, 2012

choose me!

zayn malik girlfriend

assalamualaikum every one :3 tommorow don't forget watch Oh My English (OME) aku ada berlakon extra. jadi kerusi je, yang izara duduk tu. haa yang tu lah! tapi kerusi kawan dia, bukan izara. sebab aku tak minat izara, kalau lindsay ke kilafairy okay lah jugak en? hari ni aku free, nobody around me okay. kecuali customers (kat kedai mak aku)

nampak tak atas tu? yeah yeah. my boyfriend. kawan lelaki boleh teman lelaki pon boleh. dia handsome gila. ergh *mengeram nak berak* dia dia dia, aduh ilya ah ni, aku berebut dengan dia. hahaha. menggelabah hamik la weyh, aku ada akmal aku *sini aku berani mention nama, fb tk boleh* crush aku semua nama start dari capital A. kenapa eh? kebetulan je kot, ish. ada yang double A, ada AS, ada A for akmal. A for aaron aziz. A for zayn malik (pon boleh). tak tahu la apesal minat sangat kt zayn malik ni. haish. cute tanat2

if i was your boyfriend never let you goooool.. lagu tu asyik melekat kat sel-sel otak aku yang melekit dan berpeluh ni. macam handphone aku la, kalau main game sambil charge jadi panas. eh suka hati la nak cite apa. kau dengki pehal? nak gaduh, mai laa. den tak takut.

tahu tak sekarang dah july, july ke? -_- july kot entah lah. tapi yang aku tahu bulan 7. hmm still tak jumpa dia :( nak tahu satu benda? setiap kali sebelum aku tidur, nama dia mesti aku tak lupa. sampai bila2 aku tak kan lupa doa kan kesihatan kau. yeah. and berdoa dapat jumpa kau buat kali terakhir. aku risau, mana la tau sebelum aku pergi aku tak dapat jumpa kau. aku jumpa kau just nak mintak maaf tu je. then aku janji aku blah. for I..N.Y bye

aku nak jujur ni, aku dah 2 hari tak berak. hebat gila lah kan. power semua habis lah. dah bulan tujuh aku tak reti2 lagi nak study. cousin aku fatin mesti dia dah study hard kat ruma skrg ni. aku selalu terfikir apa tau, ye la dia bukan dari family senang, family dia org susah, tp yg aku pandang dia sbb kemiskinan dia tu dia tak jadikan alasan tak nak belajar. daripada aku ni haa, buku tinggi lutut aku, tak usik since january weh, tolong lah der -__- aku tak boleh focus. kira aku macam gambar kat bawah ni la


NI TIME START 
5 minit kemudian...

ZZzzzz

eleh macam lah korang tak pernah buat. puihh. time sejarah aku selalu macam ni. buku geo aku lagi la, tak pernah usik. aku benci GEOGRAFI! Sebab ada garisan katulistiwa. kalau datuk khalid mamat jiwa tak pe jugak. eh jap mamat ke muhamad? aku tak tau, takpe duduk je diam2 atas kerusi tu, focus baca benda ni sampai habis. sebab aku ada kejutan sikit untuk korang. nak tau apa? takde apa pun. tu je bye