Saturday, April 21, 2012

kebudak-budakan meluxa ni

gambar takde kene mengene



okey eh wei ah aku lupa nak bagitau apa.. baru start cerita aku dah lupa.. okey aku baru nampak ada artis lalu tepi aku and aku pandang dia macam "eh aku kenal kau ke?" atau "eh mamat ni kenal aku?" siapa tah nama dia. oh haha wei nak tahu? tadi kat sekolah ada OralTest, BI. aku pun dengan aini jalan2, k tak bukan yang tuu. aku dengan aini lah bergabung meletup ohh/ahh. aku lari2 cam orang bodoh dalam kelas dengan buku teks yang aku curi dari kelas pushet >_< HAHA. kang jadi last year. kantoi je curi buku orang, then tak reti create story. dah k sambung balik, kat mana tadi? emmm. jap. aku lupa lepas tu jadi apa. oh aku lari2 kononnya ada orang yang sedang kejar aku lah tu. padahal macam perempuan menghoyan. aku pun duduk depan cikgu dengan aini , aku buat lah muka gengster. then, ada ke cikgu suruh baca skrip apa tah kat page belakang buku teks tu . aku baca sampai habis . pastu cikgu tanya aku something that soo important and secret you know? ikuti dialog di bawah  : : :

cikgu muka stim. oh wei aku lupa, kau tahu? Zubair bangang je kot cakap cikgu BI tu suka buat muka stim macam ni *buat muka ckgu BI.. ok korang tak nampak.. tapi rupanya begitu lah juga.. haha ok sambung

cikgu : so, why (okey sekejap, aku lupa lah apa cikgu cakap, seriously) *skip skip!
datin : emm, i like her song.. pastu nak tanya apa lagi?
cikgu : *buat muka pandang kat aku (dia perempuan wei) who is your favourite singer name?
datin : saya ada banyak otroman kat rumah cikgu.
*cikgu buat muka SETIM..
datin : okayokay serious myra.. my favourite singer name is Adele *macam budak darjah 1 je my name is myra, i live in seri kembangan. my father name you no need to know.
cikgu : what song did u like?
datin : errrr *cari ayat.. Rumour has it *hentam lah apa lagi
cikgu : why u love that song?
datin : emmm errr becauseeeeee the songggggg errr very eh jap aini cantik dalam english apa? aku tetiba lupa.. errr because the song is very cantik eh nice eh beautiful eh aku tak tahu lahh. HAHAHA!
cikgu : you ni myra, haish saya bagi markah sikit je *buat muka


HAHAHA. tu bila cikgu tu boleh dibuat main yang aku pula mencari peluang untuk menggelakkan cikgu atau bercerita tentang politik dengan cikgu BI. lagipun dia cina tak tahu apa2 yang aku cerita =_= its more to syok sendiri.. HAHAHA! tahpape oh cikgu tu. aku cerita politik kat dia, dia potpet2 kat depan.

tadi aku stayback, pastu pushet pulak bodoh pegi bawak pistol tembak cicak tu, siap wullet lagi bak kata dayah tu. orang bullet, sampai kat minah tu hancur. wullet. HAHAHA! banyak kot penuru bak kata adik aku pulak. haha macam2 lah labi. then aku tak tahu anak cikgu mana tah lelaki berkumpulan senjata seperti yang aku pegang iaitu pistol cicak. diorang ramai, 5 orang. aku pulak dengan pushet 2 orang je. tapi yang best aku tinggi lah. HAHAHAHAHA! dengan sekolah rendah boleh la aku. try dengan budak form 3, aku lah yang bendek nye pun.. hatoyaii.. pastu budak tu cakap "akak nak nak!" aku "eh kau ni kenapa? aku lempang kang" "alaa nak laa" "ehh shuuushuu" pastu didalam keadan kelam kabut yang aku tengah berebut pistol itu dengan mat rempit bodoh itu member diorang lagi 4 orang tu hentam aku guna helmet. baling dengan bellon air lagi. ok tu cite lain, aku pun pergi la surau letak wullet / penuru and pistol tu. then sambung kacau budak kecik tu, aku rasa dia darjah 2 kot. yang aku dok berebut pistol tu dengan abanglong mana tah, besar bhai badan dia. menakutkan. tapi yang penting dia bendek HAHAHA! aku dengan pushet baru je nak buli anak cikgu tu, sekali cikgu sesi petang dengan pagi lalu time2 tu jugak. haha failed cikgu sane. pastu cikgu Othman pun cakap "eh kamu ni puteri , buli budak kecik pulak" padahal pushet tengah isi air, aku yang buli budak2 tu. tapi yang tak puas hati kan, budak tu aku ejek2 dia, dia tak nangis =_=" lepas aku tengok dia tak nangis, aku pulak yang rasa nak nangis. HAHA!

lepas tu cikgu ohtman join sekali tapi bukan membuli budak tu, dia join gelak je. sebab budak tu gemuk. hahaha. cam panda je kot. anak panda. didalam keadan aku menggonyoh-gonyoh pipi budak tu, secara tibatiba pengetua turun tangga. aku cakap kat pushet pengetua. kitorang pun dengan tibatiba "eh adik.. comel adik nii. anak cikgu siapa eh adik ni?" <-- aku yang cakap. kau tahu? aishhhh. budak tu boleh main kotor dia pegi cakap "cikgu! cikgu! kakak ni bawak pistol pergi sekolah!" sambil menunjukkan jarinya ke arah pushet. pastu aku backup pushet ... aku cakap "eh tak cikgu, budak kecik ni menipo!" pastu pengetua pun cakap "eh awak, meh sini, saya nak check beg awak" HAHAHA. aku dah gabra. yang pushet relax je dia biarkan pengetua check. yang budak kecik tu tak berhenti2 cakap macam babi. cikgu itu la cikgu ini la. nak je aku lempang muka dia. haha. pastu pengetua pun cakap "mana ada, takde pun. awak ni menipu je" kat bduak kecik tu..

lepas pengetua blah, aku dengan pushet apa lagi HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! aku gelakkan budak tu. pastu aku cubit2 pipi dia, dah la gemuk. perangai cam tenggiling. comel kot budak tu, aku peluk2 dia >_< pushet tiada hati perut dan sifat2 kemanusiaan. dia terus dan menerus berganas dengan budak2 tu. bodoh je kot. eh weh blog ni dah berubah. eleh, twitter dgn facebook berubah wajah dia pun nak sama jugak. sebok. tak reti aku guna.

kawan2 aku cakap pushet macam budak kecik je gaduh2 dengan diorang. BHAHAHAHA. untung dorang tak cakap camtu kt aku. sebab time tu eh lupa kau tahu? budak gemuk tu pergi tepuk bontot natrah =_=" bodoh en? aku tau. HAHA. natrah marah kat budak2 tu. tedey.. iann dioyangg.. hahaha



ini muka pushet kalau dia tengah marah budak kecik