Tuesday, April 3, 2012

this is not a drive by i-i-i-

nak pergi mana abang badut?
p/s : aku copy paste je

hollo , hilli , helle and hello people. yeah yeah i'm good at here in front the laptop was senyum2 like kerang busuk. you understand and faham what i mean just now? err tajuk takde apa2 kena mengena pun dengan blog aku. sebenarnya kan. kan? cakap lah kan jugak beng. haish spoiled. i dont care if my english is failed. ah diam kejap nak bercerita. nak tahu satu benda wei? nak tak? okey azam maghrib sekarang ni. tu je nak bagitahu, aku berhenti jap *senyum biri2

okay azan dah habis. mesti korang cakap "minah ni dah lepas azan pun tak solat ke" eh aku ada honey-moon lah. kau tahu apa? judge orange je. betul what apa je orang buat eh jap tadi aku type orange eh? emm its not a big problem. *angkat kening kanan angkat kening kiri. faham tak maksud aku angkat kening tu? tak? ah buat2 faham je laa. okey okay. kan dahhhhh...... =.= korang punya fasal lah ni. ante sudah lupa lah mau cilita apa. aku dah jual phone aku. tapi bukan tu yang aku nak cerita, tadi taim perenggan first tu aku type terasa nak berak douh. siyes. aku tak tahu kenapa mat mat rempit suka tukar bahasa melayu macam  apa hari tu kak alia kata, bahasa baku ke paku entah kan. contohnya seperti ni 'uols kat mana?' tetapi dalam kalangan mat rempit diorang punya bahasa 'weiyyhh, koerunkk kad manewww' its just ergh aku nak buat troll face ni. kdah. ha macam tu la cita. kita sebagai rakyat malaysia harus bersatu padu dalam apa2 jua acara yang saya ada kan. oh cakap pasal benda tu, aku teringin one day nanti kan aku nak letak nama aku DATIN SERI PEDUKA DR ARKITEK ATLIT Myra Batrisya. HAHA. okey tu sakai. ah pergi mampos lah *mata sebelah kecil.

aku pakai handphone yang macam apa je kan.. kalau makayah dia banyak duit kan, anak dia mesti cakap 'euw' dekat aku sebab pakai handpone yang power rangers ni. merah putih. eh ada tak kat mid jual nokia 3310? power douh fon tu. game dia yang ada UFO terbang2 tu. then tekan no.6 keluar peluru. pastu ada ikan buntal, besar gila! dia keluarkan cecair pelik. HAHA lama dah tak nampak fon tu.. siyes aku tak tipu.. memang ada ikan besar gebarak kat situ *gebarak ada dalam kamus ke? biarkan lah. abaikan shj. TAPI ! ! bukan tu yang aku nak cerita ah. okey siyesli aku lupa nak cerita apa.. haa biul.. oh i miss her :| like seriously miss her. aku tak tahu apa salah aku kat dia. sampai dia tergamak block aku kat facebook and twitter. tapi itu tak membuat aku berasakan apa2 nye punn. tapi yang failed kan, aku try call tak dapat then ada perempuan cakap dengan aku yang fon dia off. ah cano tu? pikir sendiri. rupa2nya peminat dia pergi curi sim card dia (: cool lah alasan dia. memang kau artis yang VOU-GE kan? kau memang ada MATI SUSAH KIPAS kan? kbai. HAHA. kaki aku berbau busuk yang amat. ok tipu. aku tak tahu nak cerita apa. kejap bagi masa untuk aku berfikir.

oh liyana jasmay dah bertunang, padahal bertunang je pun, macam nak kahwin je. untung la uols. tapi tunang dia tu macam aku pernah nampak je douh, hari tu dia pergi mandi dekat desa water park en? HAHA. betul tak tipu *muka serious. time aku tengah post ni, mama tengah buat APAM POLKA DOT. tadi ada budak lelaki ni chinese look handsome sangat dua orang lagi tu, ingat nak ajak pergi minum kopi ke apa en? sekali aku tanya umur dia, dia cakap "4 tahun akak" *i make a troll face. HAHA bangang douh! aku rasa nak peluk2 je dorang. oh cute plus handsome la! then aku pun ngorat dia lagi, peduli apa. aku cakap "adik nak cake ni? adik amik satu je, jgn lebih2" bdk2 tu "NAKNAK!!! mcm sedap lah kakak" aku pun "mesti laa, akak yang masak ni, kan comel je tu" lepas tu dorang lari2 dlm kedai sebab takde customer. then time aku tengah tulis2 ni dorang dtg ckp "ehh sedap lah macam nak lagi jee" sambil buat muka 10sen. oh kesian abang2 macho tu, tapi sayang lah dik, kuih tu untuk cousins akak esok. hihi. then aku peluk dia kuat2. ok tipu, mata dia brown gila weh! then, dia tak balik2 lagi dok jerit2 dlm kedai ni. kang aku tampar kang apa tak dapat. dah la tadi nyanyi lagu fourteen macam cb la lagu tu, it soo an-no-y-ing kot..


tapi bukan budak ni yang aku cakapkan
ni taikotai. bodoh mak ayah dia tak pegi sekolah



ni notif? eii aku ni yang tak boleh hal2 binatang ni. lagi2 kalau lemas. eei sian la bodoh, harapkan dewasa pada IC otak tak reti nak guna. patrick dengan spongebob pun reti berfikir ok.



p/s : kimak douh. aku ingat blog ni buat tahi kat aku. rupanya tidak. hahaha. penat wei aku type2 ni semua. tahu2 hilang je kan. memang lah mengamuk aku.. :B