Sunday, March 4, 2012

BestFriends #WuuWuu!

jyeah men! well hello every buddies? body. budy. bujan a.k.a bojan. ok sudah. aku nak cite pasal zaman silam aku, yang gemilang. okey. ah cam tu lah cite dia. pfft. belum cite. sobar sobar.

masa aku darjah 3 aku pindah saujana sampai darjah 6. tapi bukan tu yang aku nak cerita kan?  k sabar. then time darjah 4 pulak en, time time emm time baru masuk sekolah tu ken, mesti malu2 doh >.< pastu aku masuk 4 apa entah aku lupa. kemudian harinya, selepas 3 minggu bersekolah. aku berkenalan dengan perempuan yang tak seberapa perempuan *ok, untuk puan punya nama ni karang aku sebut tolong jangan marah ye? dalam blog aku memang semua orang kena bahan. ok sekali lagi sorry ye. emm. dia ni kan aktif sukan you know? lepas tu kitorang sama rumah sukan, aku time tu rumah biru. power beb! 4 tahun berturut-turut dapat first *nak bangga jap. yang aku suka kat dia kan, dia lari laju je bhai (!) serious laju.

kalau korang tengok dia first time kan, mesti cakap "menggelabah lah dia ni" dan lain2. dia nakal. kalau nak buat jahat, selalu ajak aku. aku pun bodoh, mengikut je la dia buat apa. dia ni macam boy boy sikit. tu dulu2 je la. sekarang kau nok. haa.. hamek kau! bertudung <3 masa darjah 5 dia pindah :( sedih doh time tu. takde kawan gila. nama dia nak tahu apa? nak tak? oh tak boleh. kejap lagi aku bagitahu.

pernah satu hari tu, okey benda ni paling aku akan ingat sampai bilabila! time tu second last waktu kau tau. then cikgu tak masuk 3 waktu tu. aku dgn azwa pegi la suruh ketua kelas cari cikgu. mamat tu pun pegi cari, haa apa lagi, aku dgn azwa la yang musnah kan kelas tu. hahaha. suruh budak buat itu buat ini. then, aku jenguk kan kepala aku kat pintu. tengok budak darjah 6 semua keluar dari kelas. yang aku pelik tu, semua?! faham tak semua? dah la bawak beg. pastu berebut2 nk turun bawah. aku tanya sorang mamat ni "wei dah balik ke?!" aku jerit2 tau. pastu dia boleh gurau kasar pegi cakap "ye" padahal tak. aku pun apa lagi, lari ah masuk kelas panggil azwa.. ikuti perbualan di bawah

aku : wei dah balik lah! cikgu takde. jom ah!
azwa : *kerut kening. kau biar betul? belum pukul 1 la. tapi takpe. jom ah. loceng da bunyi *boleh nampak kebodohan kami di situ yep
aku : yeay. jomjom *aku lari amik beg. dah la pendek~

time ni azwa dah lari dri kelas. aku tak tahu dia kejar apa atau dia yang kena kejar. lepas tu, aku lepak kt kantin. dok tunggu budak lain balik. lastlast tak keluar and benda yang aku tengah fikir dalam otak "belum habis waktu sekolah lagi" haha seram time tu. habis mak cik mak cik tu usha aku. azwa pun ajak aku pergi kantin sekolah menengah. best je kuar sekolah awal2 en (: aku cam biasa ah muka bangga sombong plus plus. azwa buat muka annoying dia. bhahahha k aku tipu

esok paginya : : :

aku dengan azwa buat muka annoying sama2 kt perhimpunan. itu je kerja paling bagus kami buat. lepas rehat cikgu yang ganti kelas aku tu panggil kitorang masuk pejabat. siap bawak pengiring bhai. pengawal kiri kanan. woo. power der. macam VIP lak en sampai pegi pejabat pun kena bwk pengiring. dah masuk pejabat, aku buat la muka tak bersalah aku. relax je duduk. aku usha azwa, dia buat muka gelabah? aku buat tk nmpk je la. then cikgu tanya aku soalan cepumas. ikuti perbualan

cikgu : kamu pegi mana semalam? masa last tu?
aku : errrr? balik?" *aku tgk azwa muka takut je. HAHAHA!
cikgu : kamu tahu tak, kamu keluar kelas tu waktu P&P sedang dijalankan?!
aku : err tah *angkat bahu
cikgu : kamu pergi mana time tu?
aku tolak bahu azwa.. ><
azwa : kitorang duduk kt kantin je la, lps tu pergi kantin sekolah menengah..
cikgu : emm, awk dah pegi luar kawasan sekolah. saya ltk nama kamu dlm buku DISIPLIN
aku buat muka blurr.. azwa buat muka takut.. HAHAHA!

keluar dari pejabat ..

aku : kau ah ni azwa! bodoh
azwa : apa pulak aku?!
aku : memang kau! bodoh
azwa : diam laa.. nama duadua dah masuk dlm buku disiplin
aku diam je lew

it just, aku dengan azwa, pegi mana2 mesti together gether.. aku tak kamcing dgn orang lain.. lps azwa pindah aku lost cantact dgn dia. setahun lepas tu aku contact balik. aku dpt no die dari ex aku yang sayang2 tu haha kbai diam. takde sape pun. hehehe. cuba kau bayangkan, azwa yang macam tak macam perempuan sgt tu boleh bertukar sampai aku rasa nak gelak sampai aku takleh gelak. okey faham tak aku nak sampaikan apa? gelak samapi takleh gelak. emm kbai. nak tengok tak muka azwa? ><


i think takde kot orang yang kenal dia. haha. tapi dia kawan aku paling aku sayang. sayang yang tak boleh nak cakap. kira macam bisu ah. dulu azwa rambut pendek. kurus itu mesti ada kat dia. pastu datang sekolah, rambut sikat tepi. HAHAHA. dulu die pena kene tahan dgn guru kelas sebab colour rambut. pastu cover line "SAYA ADA UBAN" BHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! benda bodoh. aku gelak kuat gila time tu, tapi dia memang ada uban. aku pernah terserempak dgn uban tu :3
ah lepas tu , bandingkan muka aku yang sekarang ni

 tengok? aku takde yang berubah pon ^_^

aku suka dengan hidup aku . so what ? aku punya suka lah ! okey bai


wei azwa yuhanis! aku sayang kau kawan ! aku geli nak cakap i love you kat kau =_=

P/S : aku tengok raja lawak semua tak lawak. sepatutnya , david teo tu yang masuk. tak payah buat lawak dah lawak dah muka dia tu . buat pantun cam apa je =_=" manchester lawan chelsea, lawak kurang dher. ok tu pantun ke sajak ke karangan? mister david tolong lah kamu jangan buat benda tu..