Friday, February 17, 2012

17 February 2012

HAPPY BIRTHDAY !

yeaa, today is my birthday. kuangkuangkuang. bodoh member aku ni nak sambut birthday aku dengan shisha ke? cam sengal je siap bwk lagi dia punya botol ke benda semua =.= abang aku ada ni, dia nanti confirm marah aku rasa :/


eh minah tu tak ingat ke birthday aku hari ni?! baby betul la. aku tunggu je dia wish, biji mata asyik pandang fon jep. hmm. memang takde makna la dia nak wish. no dah tukar, block aku ;) aku faham. okay. aku takde life la gila. aku nak makan ais krim. huuuu. aku suruh mak aku beli kek esok tapi tuka tarikh lusa~ lambatnyaa =_=

sebenarnya tak tahu nak post apa.. pfft.. ok nk bgtau birthday aku hari ni, dkt fb 200 lebih org wish. sikit jep. dkt sekolah lg sikit~ kbaii sedih je hahahahahha. yang penting aku dpt fone baru