Thursday, February 16, 2012

apa benda?



hello? hallo? hell o? hollo! babi hutan aku bosan cam kambing kene HIV. yang penting aku tak kena HIV, cerita tadi kambing yang kena, bukan aku. dah lama tak post kat blog bodoh ni. eh blog kau dengar sini eh, aku ada PMR. balik2 PMR =_=" okay cerita benda lainn. actually, aku nak cakap kat kau blog, kau ingat aku kat sekolah fikir pasal kau ke? aku ingat dua orang, orang je. faham tak bahasa aku ni?! kau kan pintar macam Jimmy Neautron err betul ke eja tu kbai. haa itu lah, itu lah yang aku nak bagi tahu. semua orang kat facebook mesti meroyan je kan, tiap 15 minit mesti ada status. aku bosan la. like seriously bosan! aku ingat nak buat acc youtube la pulak. nak bebel2 cam orang gila. baru kau tahu aku macam mana!

aku dah ada boyfriend. tak bagi tahu siapa. biar rahsia. nanti dah serious dengan dia, aku tunjuk la muka dia (: aku sayang kat syuahda? kbai. aku demam. rambut aku serabai. aku lupa cuci muka dengan sabun jerawat. aku tak basuh kaki. senang cerita, aku macam takde motif lah hidup. ni mesti sebab dekat sekolah, tak pun sebab minachi tu. emm. hari tu aku pegi langkawi. family day offis mak cik aku. aku naik bot rasa nak muntah. bluuuueeerrkkk. sakai laut namanya tu.

aku rindu anak yakcop. pfft. bhahahahaha. hope dia tak baca. aku tak rasa dia tahu aku ada blog. kan? dia tak peduli pasal aku. seriously. okey aku memang ada masalah. aku suka sebut ayat seriously! serious?! *sambil kerut kening. asyik kena bahan je dengan ain dan aini and the geng! *dah dan pastu and pulak. sakai betul. jap korang faham tak aku tulis apa? cakap apa?!

bila lah aku nk potong rambut, ok ramai yang tak kasi aku potong rambut. just, aku nak serata kan rambut aku balik. korang tahu tak?! bila rambut aku nk panjang, sedaya upaya aku akan curl kan rambut aku. haha tak tahu kenapa. tapi memang nak lepas bahu rambut aku curl. sebab aku suka curl. ini curl ori. okay actually bukan curl pun, rambut aku akal mayang? okey betul ke aku eja tu?! aku tak tahu apa entah nama dia.

aku pakai cermin mata^_^ sebab aku rabun. tak suka mat rempit. oh lupa, birthday aku 17 feb, means jummat ni laa. wootwoot. aku suruh mama buat makan2 kat kedai. harap2 dapat fon baru, sebab aku ni noob gila fon aku, mana ada WiFi. 3G. camera. haha tipu je. fon aku takde WiFi jep. a'ah memang aku suka menggedik dengan mak aku. bhahahaha. please rambut cepat lah panjang. aku tak suka kau macam ni, hidayah kata aku punya rambut buruk?! oh my? mana taste kau dayah sayang? tengok lah lepas ni fashion apa lak aku buat. bhahahahahahha! okey aku suka :3

ada orang hari tu kacau kita :( kita mana ada gaduh2 ni lagi. okey. jauhi kegiatan tak sihat. kau tengok aku bukan sihat hari ni. Ya Allah, bila lah aku boleh jumpa dia lagi. aku rindu dia sangat. habis. bye.

eh belum lagi. nak type lagi weh! tapi ngantuk lah. anugerah, wei kasut aku macam k-pop kan? kau hado pegi sekolah cem tu? power kasut aku :D