Friday, October 21, 2011

pencemaran alam semesta

tibatiba je muka dia ada


okay kau tahu? tak kan? tak diam dulu. watlek watpeace. aku di sini sihat dan baik2 jek. *mcm nak baca berita tv3 je =.= baca berita sukan. okay. tajuk aku takde kene mengene dgn alam semesta dan berita nasional tv1 tu. kau bukak tv2 sekarang, keling mana entah tgh bg ceramah. macam paramjit ada jgk sikit2 =.=

minggu lepas dan minggu ni, aku exam :( teruk seyh! aku tak suka exam. aku kena berfikir, mengira *walaupun guna calculator. pfft, B.I aku hancuq! hehehe. kdiam la. aku ni tak pro B.I (: #broken english. entah la, aku speaking hentam je douhh. kalau korang pena nmpk aku speaking. nak bgtau ni, menjelang 2012 segala acc aku akan ditutup tanpe sebab. huahahaha! ada la sebab dia

aku dengar ada orang kata blog aku banyak benda carut? apekah? hahaha. sial la kau #backspace rosak. atoiiyyaii ^_^ sorry dude. kalau ada terkasar bahasa melayu. tapi, kesah lak aku? blog aku suka hati laa #ayat biasa kita dengar. ni ayat aku pulak, biar la bukan mama kau punya blog! shuh. hahaha. sape yang kata blog aku byk carut? sorg je. tetibe je kau? apa benda aku nak cerita tadi, pfft. cepat benor lupe nye =.= takpe topic lain...

tettt! oh wei korang, ce try gi google, then cari rahsia tanda lahir ke menatang apa entah.. kejap. click sini si buta hahahaha. kat sana then kau jawab la semua benda yg ada kt situ, letak email kian bagai. tadi akak aku type la nama penuh aku, tett! tarikh lahir, tinggi *ehem ehem xD berat *bhahahahaha! pastu, benda tu jwb kan . yg aku ni kayu *babi! hahaha. kdiam. aku ni batu bkn kayu. ape la kayu? no class. then then, die ckp aku ni, kemas, aku nnti bakal jadi model pelakon terkenal. pengacara *tipu tipu tipu hahaha

cop tangan rasmi,
bebudak