Wednesday, September 28, 2011

greyson chance! muah!

 


tajuk aku takde kene mengene dengan Greyson . okay dia balak aku. wiiii . bhahahaha . okay , apa kabar ? aku kat sini sehat je . hidup lagi . tak pergi mana2 pun . huhuu . now , aku busy dengan exam exam exam and exam . oh shit ! bukan pushit kay . budak tu macam babi ! . okay lek pushit , aku gurau kasar . emm . kbai . dah takde cerita .

dah tengok dah Bini2 ku gangster ? tajuk sekarang kalau nak gempak letak Gangster . poyo je . menyampah sail aku dengar . buuu ! tapi abang angkat aku berlakon la jugak cerita tu , emm , orang ramai kata , bila diorg menyebut nama artis , sekian2 . aku pasti akan sebut oh tu abang angkat aku! #dengan muka excited . okay ni , betul2 abang angkat aku la sengal ! nama dia Boy Iman . emm okay dia tak famous pung . tak pe la , dah tak caye kau gi pandang tempat lain . dia just anak angkat mak aku :) fineee, cakap aku tipu . ehh piirrraaaahhhh ! #marah sorang2 . tapi , aku tak nak cerita benda ni pun

minggu ni kan kan kan, ramai orang text aku cakap hai nak kenal boleh? / hi you, nak kenal boleh ? dan ada yang ber-call2 aku, dengan suara tahpape nak ngorat aku . dan salah dari dorg kakak angkat aku hantar ==' ape kes bg number aku kat orang? pastu kacau2. nasib aku x maki . hahaha !

tadi kt sekolah , aku jumpa jumpa ilya natissue my jantung hati , hahahaha. errr baldi pleasee...
haha , aku tahu kau baca . dah la asrama takde air, hahaa. nak aku angkutkan air ke kak tasya sayang? nak nak? what ? tak nak ? okey takpe, jangan nk jual mahal .

blogakuburukgila :( sosad #broken english...

exam nak dekat , aku goyang kaki , punggul semua goyang lagi . oh shit ! cepat la sasha sayang yang comel lagi pendek wahai permaisuri coklat , okay tu nampak panjang gila . ada sesapa sudi nak sebut tu tanpa tarik nafas dia :D angkat tangan ?! okay la aku nak off sebenarnya . sasha ni nak pegi cari boyfriend baru la makcik , jangan amik hati tau . dah jumpa , sasha tunjuk kt makcik . bodoh ! ckp sorg2 ..

aku dah single selama 7bulan 28haribulan 28/3hari beberapa jam yang lalu ==' power kan itu?

okay aku terpaksa pergi dengan rela ni, nak jumpa kakanda yg sedang menunggu di luar . nak tahu berapa org ? 10, fuyooh ! ok aku tipu . hahahaha ! byebye ! #sambil lambaikan tangan..

cop tangan rasmi,
meluxaloreanz si pencita alam semesta <3 lovelovelvoe..