Sunday, October 23, 2011

kemalangan motoGP 2011 - Marco Simoncelli

berita menggemparkan apabila berlakunya kemalangan ngeri di litar sepang tengah hari tadi. *eceh, mcm wartawan. 'woi microphone aku mana?!!' hahaha. prasan prasan prasan prasan xD okay la, nak post pasal kemalangan yg berlaku tengah hari tadi. pertama sekali padan muka kepada semua yang telah membeli ticket2 tersebut, sebab perlawanan telah dibatalkan sebab kemalangan tu. hohohoho. tu la akibat kalau tak bawak aku pergi tengok perlawanan tu. eleh tak percaya. lepas ni, kalau ada perlawanan ke-2 aku nak suruh abang aku beli tiket lebih untuk aku :D abang aku tak nak bwk aku sebab die dpt V.I.P tiket. hahaha. ayah sedara aku kerja kat litar sepang tu #cuci jalan tar. k tipu. hihihi

serious, lepas ni kalau diorg repeat balik, aku nak pergi. confirm semua berjalan lancar xD aku ni membawa tuah. hahaha. betul la. hihh, tak caye pulak. k fine.

ni ada video fresh punya aku nak bagi korang semua tengok


tu abang aku terselamat :D hahaha. apa nama dia, lupa la. dia naik ducati *ni abang lain. abang tipu2. yg atas tdi abg betoi aku. alah yang hensem tu >.^ dah dah . along jangan nak bangga lak



sekian,
aku tak tahu nak post pasal apa lah. ni je yang mampu. harap ada yang baca