Tuesday, November 8, 2011

hajat tak tersampai


benda yang aku nak sangat2 tahun ni :D DSLR. okay kalau nak tahu, mama n abah aku kedekut. aku rasa la =.= bila aku cakap pasal benda ni, mesti diorg tuka topic.


aku : mama, bufday sasha, mama tak beli apa2 pun :'(
mama : kau nak apa? mama belikan sasha jam Guesse? apa kau nak? PSP?
aku : nikon :D
mama : mahal tuu
aku : *buat muka sedih

pernah 1 hari tu aku tanya la mama, bila nak belikan hadiah hari jadi, then die cakap lagi, kau nak ap? mama belikan jam. aku pun sebut je la jenama2 mahal. sebab aku nk mama ckp "mama takde duit nk beli jam mahal" then korang tau mama aku ckp? -emm boleh je, alah, murah je...

okay, jam tu lagi mahal drpd camera tu :'( hummm. k finee. aku rse en, mama suruh aku beli jam, maybe untuk die pakai? and menunjuk2 , hahahahaha! k kay. #merepek

kelmarin mama aku ckp nk belikan adk aku PSP =.= okay jealous. aku die taknak belikan pape. babun betoi. :'( sobb sobb

saya telah ada relationship dengan jejaka baru. dia entah la. aku terasa nak betul2 bercinta. *ayat cm dah lama hidup je.
momo *aku bg nama dia :D hahaha. you jangan jd kyler please :'( dia dah hilang kan diri lepas i break. sape die? xperlu tahu. bye