Saturday, November 9, 2013

Ess Piyyem Lari Tajuk

okay tahun depan, 2014 dah. aku ambik SPM! serious shit. i'm scared. tahun depan exam besar. kau tahu tak?! *anggukkan kepala kau* ha tahu pon. okay okay. sejak exam akhir tahun form 4 lagi, aku asyik fikir pasal SPM ni. betul2 runsing. entah apa nak di takutkan nye adoi? i don't know. yang penting next year, mak confirm belikan aku, exercise book tinggi pinggang aku. pastu, belikan kismis ajaib, scoot imulsien *k macam salah eja* tapi scoot emulsien tu cerita lain, yg tu aku suka. hahaha botol oren bukan putih. k sambung kang aku melalut ke mana tah. mak aku bagi makan pil cepat pandai. DAN PALING PENTING, air 30 juzuk tu mesti ada dlm senarai woi. wajib *teguk air 30 juzuk* ahhhhhh. sejuk usus aku. cuti sekolah wei. bulan november. aku nak keje. nak keje nak keje. because what i do is for monay *sambil korek hidung* aku rasa aku ada kutu. asyik garu2 kepala. lagi satu, tebersin cam kereta atuk aku kt kampung tu. haaaaaa cuuuuuuum! masuk tadi dah 3 kali aku tebersin -,- fail! aku suka doh iklan Nescafe 3 in 1 ni i guess. eceh i guess HAHA. okay bai. whatever la kan. "tapi the rasa...." "..? enak?" "enak.. its even low fat" "kan i dah kata nescafe ni best" *aku lupa skrip part siape nama minah tu? ex makwe remy ishak. ye aku knl remy ishak je. sebab aku tak suka dia. apa tah aku pelupa! haaaa lalu lagi iklan ni!! hahahaha tizz zaikyah la bangang!"kan i dah kata, nescafe 3 in 1 ni memang best!". okay tukar topic. melalut woi ingat aku senang ke nak online update blog aku? aku ada meeting pa suma kat ampang sana tu. eh kau tau? nak tau tak?! hari tu time tengok Insidious 2 kat Aeon Cheras Selatan, tapi bukan cite wayang ni yg aku nak bagitau. aku nak share, time aku tengok wayang hari tu, aku terasa badan lain mcm time beli pop corn. tang aku naik tangga tu, aku baru sedar aku tak mandi!! defuq aihh. nasib lah bau aku tak masyam time tu. apa lah bangang aku lupa nk mandi. ikut cerita, akak aku nk beli mekap die je. bukan g shopping mall, jenis area kedai2 ni. sebab tempat tu dkt dengan rumah aku. dapat duit, terus akak aku "baik tengok wayang!" sebab time tu aku dah pakai jeans apa semua. terus capai jaket kesayangan. naik kereta.. lewls sangat aku ni -,- tapi korang jangan bagitau member2 korang pulak! ini rahsia kerajaan mesopotania kurun ke beberapa! its a bored day. same day. whatever lah. aku sayang ishaa <3 hahahahahahahahahaha okay shut up. siapa ishaa? tunggu je la aku buat press confrens *betul ke eje tu* pape je. aku no komen.. hahhahaha dah la bangang nampak? tahu pengajaran dia? cari sendiri. sebab aku tak minat lamborghini. tapi suka oren P/S: aku belum mandi lagi. masih wangi. wow dah azan maghrib. ok bye! *garu2 kepala*