Saturday, November 16, 2013

boll ke bowl

kau tahu betapa bodohnya di atas ini? hahahhaa kau bayangkan kalau mak dia ke kakak dia nak melepaskan gas dan sisa2 toksid badan. budak belakang tu terpaksa nak urrgghhh pandang kiri sampai la hala tuju diorang sampai. janji kau bahagia mak saleh. eh aku tulis 'mak' eh tadi? peduli ke. aih babiaq betei, bila aku tengah mengebelog je mesti iklan Nescafe ni lalu kat tv. camtau je camtau je? hari tu aku gi shell nk beli coklat. pastu akak kaunter tu memang kenal aku, dia pon tetiba je "sha, cam comel je HAHAHAHA" and aku pelik mana dia tau nama aku?! apakah? ejen rahsia FBI batang kali barang kali -,- hurmmm bosan doe cuti sekolah. dah la single. aih takde kena mengena. tapi, babiaq lupa la type apa tadi. iklan iklan iklan je kat TV3 ni. kau muak tak? lagi2 yang "comel tak KAK TON?" dulu aku bahan Dr. Romzey ke Rozmey la nama dia tu. dulu rambut belah tengah je. aku tak tahu nama dia romzey ke rozmey? mana satu wei? penuh tanda tanya la dia tu. sungguh misteri ngeri bongori. bongori tu apa pun aku tak tau la. beberapa hari yg lepas, aku since cuti sekolah memang selalu tidur lambat. kitaran tidur tak tenteram sial. oh kau tau semalam aku tweet la 'aku memang tak suka aril af entah berapa ni' sekali pagi tadi gua bangun tido teruih capai laptop, tengok ade orang mention aku 'KO INGAT AKU SUKA KO?' aku cakap dalam hati, siapa gemuk ni tetibe je. rupanya si aril tu reply. aku stalk dia, memang takda keja. hahhahaha zzz kang i kene saman. shhhh. eh aku nk cerita benda lain.. berbalik pada kitaran tidur tak tenteram. hari tu aku terlalu mengantuk. dan mengentutkan diri sendiri. tido awal dalam pukul 12. pastu aku mimpi jumpa miley cyrus bhai! dia tengah buat show, time tu kt back stage. dia ajak aku naik pentas. aku pusing je belakang, sekali bunyi POP POP POP POP! aku terjaga, lalu menggagahkan mata untuk buka. gua tengok notification fon *The Bita send you Voice Note* and i was like what? tengok jam pukui 2 pagi. huhh dia ajak borak.. alangkah sweet nye aku, aku type dengan dia pun mata tutup. dah tekan send, terus letak fon kt pipi. hahaha dia tak tau pon, time aku type tu mata tengah tutup. kahkahkah, kalau i bagitau dia, mesti dia kata "sweet nye shasha" aku pon kembang lahhh
macam babiaq yang belakang tu. HAHAHAHAHAHA! dulu time suntikan HPV aku tak sure la betul ke tidak. aku pelupa sangat. member aku "myra help me help me, i'm scared" aku pun "ah pi mampus kau nk scared ke apa" terus nurse tu "dik jangan keras kan tangan" PAAAAPPPPPPP! kawan aku pon "AAAAHHHHHHHH" bersungguh. sampai turn aku, memang terkencing sial. ahahahahaha!! serious talk ni. aku duduk je kt kerusi murah tu. aku tanya akak nurse "sakit tak?" "tak dik. mcm gigit semut je" "tapi saya takut semut :(" "ala tak sakit pun" "ingat aku caya ckp kau orang tua?!" k yang tu aku tipu. haha gila kau. kot dia cabut gigi aku kang.. hahaha tapi apa kene mengene lak? tah lah! akak nurse tu "dik, lembutkan tangan dik" "cemana nk lembutkan tangan?! tangan memang keras?" "aduh, lembikkan tgn dik" "tapi kak saaaa-yaaaaa" PAAAAAAAAPPPPPPPPP and i was "UHH MAK KAU SIAL HITAM LEGAM!" akak tu terkejut dgr perkataan dari mulut aku hahahahahaha.. tahu? aku demam sehari -,- fakoff P/S: eh apesal tittle aku takde kena mengena dengan yg aku post ?