Friday, January 6, 2012

sekolah 2012!



hello. oih, yang tu, yang tengah duduk/baring/terguling2 tu, sambil baca belog aku ni. kau nampak cikgu tamil tengah tulis kt blackboard atas tu? haha. actually, aku jumpa muka dia kat google. aku amk je la. dah terdesak. kekekeh. muka dah macam jiran aku, tp jiran aku melayu, bukan K-E (kata singkatan untuk keling/indians)

well semua budak yang berumur 14 hingga ke 17. kamu semua seronok pergi sekolah? okay cikgu tahu kamu tidak suka. gila kau? sapa cakap dia suka pergi sekolah memey pelik lah. aku sendiri tak suka pergi sekolah.. eh silap, cikgu. haha. kantoi la. aku ni pergi sekolah sebab nak belajar! tahun ni aku amik PMR. aku harap dapat la straigh A's. nanti kan, bila aku dapat semua A, mesti press (wartawan) datang serbu aku. BHAHAHAHA! okay aku dah start perasan >.<

mata pelajaran aku paling failed sangat2, errr, agama, science, geo and sejarah. oh tidak lupa, english. because my english so suck man! i just can speak in english, but my grammar tak betul. hihi. nak dengar aku cakap english? boleh, tapi, aku takde acc youtube. taknak lah, aku tak cool cam orang lain. nanti takde siapa tengok, tahu2, 4 views je. hahaha. bapak segan je weh.

dan aku pasti korang datang baca blog aku bukan semata2 nak dengar aku punya english, kira2 matematik tu semua kan? nak tahu, 3 hari sekolah, aku dapat cikgu B.M yang suck gila douh! cara dia mengajar aku kan, bagaikan aku ini kanak2 yang berumur 6 tahun. itu perkara paling teruk untuk tahun yang penting bro! kalau tengok dia, dia bukan ustazah. sebab dia pakai tudung labuh. hmm.

dah 3 hari sekolah dan aku masih belum dapat melihat wajah kak tasha. pelik gila, dan pushet yg jumpa dulu. hmm. lagi pun time tu dia tengah ponteng sambil melawat sekolah yang bakal di robohkan itu nye punn. aku pun nye pun jealous sangat nye punn =.= tak pe lah. memang hidup aku camtu. bila orang tu yang aku nak jumpa sangat2, mesti tak kan dapat jumpa punya. tunggu sampai aku cakap " aku tanak jumpa dia sangat2! " baru la 10 minit kemudian aku terserempak dengan dia. itu failed!

#blog aku tak owsem =.= tak cool. hmm. oh yeah, rambut iols dah hitam, ramai yg ckap muka aku pelik bila colous hitam:D owsem kan tu. haha. nnti nk buat IC baru, rambut mesti kene kuning, x pun merah. perhhh! cool man, siapa blog dia yang aku tak follow tu, tggl kan link kt fb aku k, meluxa loreanz