Saturday, December 3, 2011

blackperry. hahaha!

blackberry


nampak BB atas tu? ah kalau nampak takpe. sebab aku pun nampak jgk. warne pink lagi. berg, aku nak beli doe BB. haish. mama tu la simpan sgt duit dia tu. aku nak jugak ber-BBM dgn member yg ada BBM :P *aku tak reti pun guna nate harem tu. well, pape pun doa kan la aku beli BB minggu ni or minggu depan wei.. amin....

cerita apa ni sasha? aku takde cerita. huu sedih. adik aku dah trauma nak tidur dalam kereta. hahahaha. k aku tipu. damn! capital 'i' aku rosak, bodoh sial! cam pundek. wei nak tahu tak. ada la sorg mamat ni, lembut2. tapi kat facebook. kitorg kamching *ayat amik hati je. kihkihkih. takde la. kira boleh la, aku suka tegur dia *ayat nak kenal kan orang tu punya panjang, last2 cerita pendek. hahaha. k kita amik jalan short cut lah, nak tahu, blog dia cantik doe. tapi bukan itu yang aku nak cerita. kalau korang melawat blog dia. perghh! banyak ayat capoii! capoi apa pun aku tak tahu weh. ayat yang wajib ada dalam blog dia 'hai' dan lebih menakutkan FEFEK =.= LOL

kans uols? tak tahu la kalau2 uols ni rajin baca blog iols kan, *mati ler nanti dia marah >.<  jangan jd iols, follow je reti, aku nak lawat blog orang memang aku tak nak. separuh orang akan cerita tentang hidup da sebagai bohsia. k hahaha tipu lagi #maki dlm hati capital 'i' aku susah nak type (!) >.< emmm ! k sambung balik. dorang cita benda2 tak best. lain la macam meluxaloreanz punya blog, hiasan je tak best. kandungan dia best2 what? best la kot. biasa kalau aku online kan, mesti orang IM aku cakap "eh blog u best la! suka i baca" takpun "sasha! gempak sial blog kau, aku baca terbahak2" itu contoh2 orang nak amik hati aku dengan menipu.

tapi aku tak pasti ramai ke tak orang yg baca blog aku :'( aku bukan budak hot. lain cam didi, followers dia beribu. aku 38 je mampu. bukan la apa. blog aku ni sebenarnya lebih kepada diary doh, semua benda story kat sini. wei wei aku nak beli blackberry. siot la, syuhada dah nak pergi *takde kene mengene =.=

sebelum tidur aku mesti curi2 tgk picture ilya? ah bodoh aa, cerita kat kau kenapa? aku banyak benda lain nak cerita la. dia dah sombong :) busy sangat sampai tak boleh nak follow aku balik kt twitter :) takpe la. maybe dia betul2 busy. k fine, dia block aku terus. haaaa. aku tahu tu semua~ aku aku aku, aku nak berak. kalau nak berak mesti tgk muka ilya. pastu "bluubbb bluubbb" bunyi benda jatuh dalam air. hahahahahaha. aku pengotor >.< dia baca confirm ckp aku gila. aku tak rasa dia nak baca =.= lantak la.

korang nak aku sambung cerita pasal berak tadi ke nak aku buat cita baru? hahaha. takpe la, cite baru la. kang ada yang loya baca binatang ni. aku dah takde benda kot nak cite. oh, bf baru. i mean bakal bf baru :) hihihi. eh wei ni cilita bukan mayen2. ini cilita manyak butul. berg, ramai orang mintak couple. a'ah memang aku nak bajet2 kat sini, berg, manada. aku nak bagitahu je, aku tak suka dia =.= aku tak tahu nak cakap apa2. aku just layan dia, sebab nak jaga hati dia :( takpe kan aku buat camtu? atau aku jahat. makin hari aku rasa bersalah je kot. hari2 top up kan aku. datang kedai mama =.= pastu buat aku cam awek dia. buta2 bgtau mmber dia aku awek dia. bersayang. k wei korang tahu aku hari batu, aku tak suka la bersayang2 ni. bencik ah.

sampai sekarang aku ikut rentak dia. ikut hati beli number baru, block kt fb dia. pastu bila jumpa buat2 tak knl. hahaha. betul aku nak buat camtu, tapi apakan daya. masalah dia suka datang kedai mama dan buat kedai ni cam kedai dia =.= meh sini aku dera kau sampai nyawa2 ikan buret. mop lantai, bersihkan toilet, lap meja. lap cermin, gaji sikit. hahahahaha. kejam aku ni. ergh! tak suka la uols. hmmm. apa yg patut aku cakap kat dia?

p/s : ad pekeje indon kt kdai mak aku ni suka pecah kan pinggan mangkuk. gila agaknya. marah je pecah kn pinggan dlm kedai ni =..= wei syaiton kau ingat ni kedai mak kau? ikut aku bulan lepas kau dah tak keje wei