Saturday, November 12, 2011

I.N.Y and G.F ? emas....



aku rasa semua orang nampak kan apa yang ada kat atas ni? a'ah memang aku nak cerita pasal kasut baru aku tu. yang putih tu. hahaha. bodoh. pape je la. ni lah, aku nak cerita pasal emas sebenarnya. tehee. takde kena mengena dengan orang yang peluk ikan emas tu okay?

korang biasa dengar tak, kalau makcik2 yang selalu berkumpul kat depan rumah, then talk2 about gold? haha. mesti pernah punya kan? contohnya jenab dan kawan dia pe'ah.

jenab : kau tahu? suami aku baru je belikan aku emas baru kat pekan tadi *riak dan sambil nunjuk emas kt pe'ah
pe'ah : *jealous* yeke? suami aku pun sama, cakap nak belikan untuk aku..

okay aku takde idea la nak tulis apa. atas tu hayalan aku je :B jangan marah ye kawan2. hahaha. confirm ada yang maki aku =.= *buat muka.. takde lah, ayat aku pendek je puns... 'aku tak suka emas, sebab macam makcik sangat' tu je. yang jenab dengan pe'ah tu kawan mama aku je =P

so, nak tahu kenapa? hak elah, sebab mcm makcik2 la. hadohh kau ni. okay takpe. sesiapa di sini tahu mana nak cari girlfriend untuk saya? saya nak yang 'mantop' tiptop penting sexy. okay aku gurau, ummi kau jangan salah sangka pulak. aku sepok2 muka kau karang. hahaha >< cehh. takde lah.

okay ada orang dah naik kan temperature aku, tapi. k aku tahu ego aku besar lagi banyak :D aku tak perlu kan kau lagi betina. ikut hati, memang aku nak peluk kau tahu tak?! aku ada benda nak bagi tahu ni (: sokay tak perlu la amik tahu hal aku lagi *ayat mintak simpati dia, padahal dia mmg tak pernah amik port pasal aku. hahahaha. sedih kau ni sasha. k aku memang selalu sedih. so what? takde sape pun kesah nye pun!

kalau aku marah, bulu roma aku akan tegak macam tiang lampu. takde bengkok2. so, sekarang ni tengah berdiri tegak ni... k aku sedih + marah, but more to sedih :'( k perangai dah mula la datang. okay okay, aku tak nak cakap dengan orang =( dah blah. #takde mood..

tadaaa. k aku malas nak cerita pasal kau. benda kecik, k maybe kau busy? tak pe, aku lupa kan (: so, ahaaaa aku sedih. kenapa lah takde sorang pun yang faham aku huh? takde sorang pun faham aku (: maybe aku takde guna kot? sia sia je hidup macam ni! aku nak kahwin dengan anak tan sri :D mama aku punya kawan, punya anak. ke anak tengku ke? an? hahaha. takde idea, takde mood, takde mama *mama tak tau g mana, takde fatyn? hahaha lg tak leh blah. k gurau. byeeeeeeeeeee :'(

aku dah takde nanti, jangan la menyesal okay. aku ada takde sape hargai aku *ayat mintak balas kasihan :B wei aku serious ni, aku takde nanti jangan nangis =P aku sayang kau sangat ^_^

p/s : masa aku lepas post ni, aku nak nangis laju :'( sebab benda ni penting untuk aku, cukup 2 kali aku nangis sebab lelaki. dan merayu2 mntk jd gf? k xpernah buat :P bye nk nangis